Toni&Guy prezentuje globalne wydarzenie online

W niedzielę 28 listopada rodzina i przyjaciele Toni&Guy ponownie spotkali się na swoim drugim globalnym wydarzeniu cyfrowym – spektakularnej i pięknej prezentacji oryginalnych inspiracji, oglądanej na żywo przez ponad 5000 widzów.

To był pokaz edukacji na najwyższym poziomie, a także kunsztu i umiejętności podczas prezentacji fryzur w wykonaniu zespołu Toni&Guy i partnerów z całego świata. Godzinny event wprowadził widzów w świat mody i kreatywności. Zespoły zaprezentowały najnowsze kampanie marki, inspiracje i kolekcje z konkursu British Hairdressing Award oraz pokaz związany z label.m – z zupełnie nowymi liniami produktów i ogólną estetyką marki.

Połączenie marki z modą na całym świecie zaowocowało prezentacjami Fashion Week z największych światowych miast. To była prawdziwa podróż dookoła świata – zespoły z Australii, Chin, Hiszpanii, Włoch i Japonii zaprezentowały swój talent i swoje spojrzenie na modę fryzjerską.

Spotkanie było także okazja do wyróżnienia najlepszych członków społeczności – Toni&Guy Global Awards trafiły do grupy z Australii, Holandii i Francji.

Global Brand Director i właściciel Sacha Mascolo-Tarbuck otworzyła pokaz: „To wspaniała okazja, aby spotkać się i podzielić tym, co jest genialne w Toni&Guy i label.m”. Doceniając minione dwanaście miesięcy, podziękowała wszystkim zespołom za ich wkład w sukces firmy i podkreśliła znaczenie bycia prawdziwą rodziną o silnych podstawowych wartościach, pozwalającą na przetrwanie spuścizny jej ojca. Do widzów zwrócił się także dyrektor generalny Nigel Darwin, dziękując wszystkim pracownikom za ich wysiłki i opisując, w jaki sposób pandemia wpłynęła na biznes, a jednocześnie nawiązując do kolejnego rozdziału w historii Toni&Guy.

Najważniejsza częścią spotkania były pokazy, które zapowiedzieli: globalny dyrektor kreatywny Cos Sakkas i menedżer międzynarodowy Eamonn Boreham. Międzynarodowi dyrektorzy artystyczni Daniele de Angelis i Siobhan Haug przedstawili kampanię „Immersion”. Startująca od stycznia 2022 kampania oferuje klientom najnowsze trendy w modzie fryzjerskiej, które mogą być dostosowane do każdego klienta. Pojęcie różnorodności i integracji zawsze miało duże znaczenie dla Toni&Guy. Doskonale odzwierciedla to „Immersion”. To celebracja indywidualności, dzięki wielokulturowym modelom o różnych typach i fakturach włosów.

Następnie międzynarodowi dyrektorzy artystyczni Philipp Haug i Stuart Matuska przedstawili kampanię edukacyjną i kreatywną „Co-Lab”, czyli połączenie kreatywnych koncepcji i twórców, od wizażystów po fotografów. Sześć indywidualnych kolekcji z konkursu British Hairdressing Award zostało połączonych w jedną prezentację, aby zainspirować fryzjerów.

Z kolei globalny dyrektor kreatywny Cos Sakkas i dyrektor ds. międzynarodowej edukacji technicznej Jo O’Neill przedstawili inspiracje stojące za nową kampanią label.m: label.less, która zostanie wprowadzona do salonów na początku nowego roku. Propaguje ona wyjątkowość indywidualności i wyrażania siebie poprzez piękne, lśniące i zdrowo wyglądające włosy.

Żaden pokaz Toni&Guy nie byłby kompletny bez spektakularnych stylizacji awangardowych. Stąd oszałamiającą kolekcję z British Hairdressing Award przedstawiła międzynarodowa dyrektor artystyczna Efi Davies.

www.toniandguy.com

Na podstawie materiałów Toni&Guy

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Koszyk
Scroll to Top