Targi Salon International 2021

Po miesiącach przerwy związanej z pandemią stopniowo wracają branżowe eventy, a wraz z nimi jedne z najważniejszych targów – trzydniowe, inspirujące spotkanie w londyńskiej hali ExCeL.

Najpopularniejsze branżowe marki zaprezentowały w Londynie (16-18 października 2021 r.) swoją najnowszą ofertę: począwszy od premier kosmetyków, a skończywszy na narzędziach opartych o najnowsze rozwiązania technologiczne.

W zawodzie fryzjera niezwykle ważne jest nieustanne podnoszenie swoich umiejętności. Stąd organizatorzy dużą wagę przywiązują do przygotowania jak najlepszej oferty edukacyjnej dla odwiedzających targi. Tak samo było podczas tegorocznej edycji – nie zabrakło prezentacji ambasadorów marek i edukatorów na stoiskach firmowych, bezpłatnych pokazów na scenach tematycznych oraz specjalnych występów czołowych artystów fryzjerstwa.

Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się seminaria look&learn, gdzie najlepsi styliści dzielili się swoją wiedzą, prezentując najnowsze trendy. Obserwując pracę cenionych edukatorów, fryzjerzy poznawali techniki strzyżeń i koloryzacji, które potem mogą wykorzystać w pracy w salonie. W tym roku swoje kreatywne propozycje mody fryzjerskiej przedstawiali: Mahogany, Patrick Cameron, Akademia Sassoon i Toni&Guy

Po trudnym okresie dla branży w związku z zamknięciem salonów, niezwykle istotne były seminaria biznesowe. Pełne praktycznych pomysłów i porad panele ekspertów obejmowały tematy związane z szeroko rozumianym zarządzaniem salonem.

Targi to także konkursy: Barber Clash i HJ’s Extensions, które umożliwiają utalentowanym fryzjerom zaprezentowanie swoich umiejętności szerokiej publiczności.

Uczestnicy spotkania mogli także obejrzeć kolekcje finalistów i nominowanych do ważnej branżowej nagrody – HJ’s British Hairdressing Awards.

Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim zaangażowanym w Salon International – od zespołów stylistów po marki, za wspólne spotkanie i zapewnienie tak fantastycznego show. Program był bardzo szeroki: od praktycznych porad biznesowych po inspirujące fryzury. Tegoroczna impreza była pełna praktycznych pomysłów, które pomogą fryzjerom nie tylko wrócić do stanu przed pandemią, ale także rozwijać się zarówno twórczo, jak i komercyjnie. Cieszymy się, że udało nam się ponownie zjednoczyć wszystkich pod jednym dachem i nie możemy się doczekać, aby powitać gości w przyszłym roku i zaprezentować jeszcze ciekawsze propozycje  – podsumowała targi Jayne Lewis-Orr, dyrektor wykonawcza HJ.

www.salonshow.co.uk

Foto: Salon International

Na podstawie materiałów Salon International

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Koszyk
Scroll to Top