Jak sobie radzić z niepochlebnymi komentarzami w internecie?

sytuacje-kryzysowe-1Dziś promocja firmy w internecie jest już w zasadzie normą. To właśnie tam klienci poszukują produktów i usług, a także informacji oraz opinii na ich temat. Potencjał tego medium ma szczególne znaczenie dla branży beauty.

W dobie internetu i social mediów opinie wystawiane salonom urody przez klientów mają moc, jakiej nie posiadały jeszcze nigdy dotąd. Nierzadko to właśnie one przekonują kolejne osoby do wizyty u danego specjalisty, a ich zasięg bywa bardzo szeroki. Niestety z obawy przed otrzymaniem złej oceny, wiele salonów całkowicie rezygnuje z publikowania ich. To błąd!

Negatywne komentarze w sieci to nie koniec świata! Wręcz przeciwnie – przy niewielkim wysiłku każde z takich potknięć można przekuć w prawdziwy sukces wizerunkowy. Jak reagować na nieprzychylne opinie internautów? Na to pytanie odpowiada najnowsza lekcja Akademii Versum. Jej autorem jest Marcin Gnat – specjalista w zakresie marketingu i mediów cyfrowych, który swoje doświadczenie budował na współpracy z firmami takimi jak Interia, Grupa Onet czy Empik.

Zobacz lekcję

Na podstawie materiałów Akademii Versum

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Koszyk
Scroll to Top