Nie od dziś wiadomo, że dokładna analiza potrzeb klientów przynosi salonom wiele korzyści. Pozwala między innymi lepiej dopasować ofertę do indywidualnych preferencji odbiorców, sprawniej planować akcje promocyjne i marketingowe, a także skutecznie zwiększać sprzedaż.
Znając oczekiwania i zachowania osób odwiedzających gabinet, specjaliści są w stanie zapewniać im wyjątkową obsługę, dając poczucie kompleksowej opieki i profesjonalizmu. W ten sposób zbudowane zostaje z kolei zaufanie, które wpływa na lojalność klientów, a także na to, czy polecają dany salon swoim znajomym i bliskim.
Skąd czerpać wartościowe informacje o swoich klientach? Dlaczego warto analizować ruch na stronie internetowej i do czego może przydać się narzędzie Facebook Insights? Na te i wiele innych pytań, w najnowszej lekcji Akademii Versum, odpowiada Anna Wydra-Nazimek. Magister kosmetolog, specjalistka ds. marketingu w branży beauty, autorka bloga “Gabinet od zaplecza”.
Nowa lekcja dostępna jest pod linkiem:
https://www.akademiaversum.pl/poznaj-swojego-klienta-to-klucz-do-skutecznej-sprzedazy/
Na podstawie materiałów Akademii Versum