Podążając za aktualnymi trendami, polska firma Chantal, produkująca profesjonalne kosmetyki do włosów marki Prosalon, zmieniła szatę graficzną opakowań.
– Od ponad 20 lat zaopatrujemy w profesjonalne kosmetyki Prosalon salony fryzjerskie zarówno w Polsce, jak i w 25 krajach na świecie. Najwyższa pora na zmianę opakowań – mówi Prezes firmy Chantal Roman Godek. Zmieniając opakowania produktów, firma postawiła na prostotę, czytelność i nowoczesność. – Mamy nadzieję, że nowy design sprosta oczekiwaniom coraz bardziej wymagających klientów. Ciągle się rozwijamy i idziemy z duchem czasu – dodaje Prezes.
Nowe opakowania są utrzymane w kolorystyce podobnej do dotychczasowej, zastosowano prostą, oszczędną grafikę. Restylizacją objęto wszystkie serie produktowe marki Prosalon, będą one teraz bardziej jednolite.
Na podstawie materiałów Chantal