Niespodzianka lub prezent – takie skojarzenia budzą kosmetyki MORE INSIDE włoskiej firmy Davines. Owinięte w kolorowy dekoracyjny papier przywodzą na myśl osiągnięcia tradycyjnej japońskiej sztuki zdobniczej – chiyogami. Zaskakuje także rewers papierowego opakowania. Znajdują się na nim refleksyjne przesłanie i w zabawny sposób, niczym dziecięcą ręką, narysowany efekt stylizacji włosów, jaki można osiągnąć kosmetykiem. Sam produkt zamknięty jest w eleganckiej złotej butelce, tubce lub metalowym pudełku.
Linia MORE INSIDE włoskiej firmy Davines to pełna gama produktów do stylizacji każdego rodzaju włosów, o poziomach utrwalenia od niskiego, przez średni aż po mocny: pianki i lakiery, żel, olejek, pasta, glinka, spray na bazie soli morskiej czy pyłek nadający objętość. W sumie ponad 20 pozycji. Linia jest nieustannie rozbudowywana, tak aby jak najlepiej odpowiadać na wszelkie potrzeby związane ze stylizacją włosów.
Wszystkie kosmetyki mają działanie mocno nawilżające, ponieważ zwierają składniki, które ułatwiają odkładanie się cząsteczek wody na powierzchni włosa. Włosy dzięki MORE INSIDE zachowują naturalny wygląd i mogą być wielokrotnie przestylizowane w ciągu dnia. To idealne narzędzie pracy dla fryzjera, ale także kosmetyk, który kobieta może z powodzeniem stosować w domu.
– Produkty dają mi poczucie bezpieczeństwa w tworzeniu wielu fantastycznych stylizacji. Pamiętam nawet pewien eksperyment z ich pierwszym użyciem. Trafiły do mnie bez oznaczenia, do czego służą. Były zapakowane w zwykłe puszki. To była jedna z moich największych zawodowych niespodzianek. Czułem się, jak podczas wykwintnej kolacji z zawiązanymi oczami. Znacie to uczucie, kiedy dostajecie do degustacji fantastyczne, nieznane potrawy? Tak właśnie się czułem. Później, gdy poznałem pomysł na nazwę całej, czyli MORE INSIDE – stwierdziłem, że jest strzałem w dziesiątkę. Cudowne jest to, że wybierając te produkty, każdy klient robi sobie indywidualny prezent. Wiele razy obserwowałem zdumienie u moich klientek. Fantastyczna faktura, genialna mapa, co należy zrobić z produktem – to zalety, które wymieniały najczęściej. Świeżość i delikatność zapachu to kolejne atuty produktów – podkreśla Rafał Potomski, freelancer Davines, ambasador linii More Inside.
A jakie zalety ma linia MORE INSIDE dla fryzjerów?
– Dla fryzjerów mała podpowiedź! Te produkty robią dokładnie to, co jest napisane na etykietkach. Tutaj nie ma koloryzowania. Ważna jest też synchronizacja. Chcąc zapełnić blejtram dziełem, miesza się główne 4 kolory – tutaj zapraszamy do zabawy przy mieszaniu 21 produktów. Linia MORE INSIDE to najprostszy sposób na to, jak znaleźć się blisko natury w kilka sekund. Kombinacja najnowszej generacji surowców, włączając trójwymiarowe żywice sprawiają, że struktura włosa staje się bardziej sprężysta. Pamiętajmy, że zwłaszcza jesienią naszym włosom potrzebna jest szczególna troska. Jestem pewien, że np. pianka VOLUME do kreatywnej stylizacji to kosmetyk obowiązkowy w każdej łazience – zauważa Rafał Potomski.
Kosmetyki, które mówią
Nazwa linii MORE INSIDE oznacza po polsku „Więcej w środku”, ponieważ są to produkty, które postanowiły przemówić. Opowiadają o sobie poprzez swoje działanie, ale także mówią do nas przez opakowania. Część kosmetyków jest owinięta – jak prezent – w kolorowy, ozdobiony kwiatowym wzorem papier. Gdy go rozwiniemy, zobaczymy wypisane na odwrocie przesłanie. Na przykład Relaxing Moisturizing Fluid (fluid wygładzający do włosów) mówi tak: „Poszukiwanie wewnętrznego spokoju i odprężenia jest absorbujące. Lepiej zmierzyć się z nim z gładkimi włosami”. Z kolei Medium Hold Finishing Gum (średnio utrwalająca guma do wykończenia fryzury) przypomina: „Mówią, że wszystko jest w ciągłym ruchu, ale możesz przystanąć, jeśli zechcesz”. Na etykiecie samego kosmetyku powtórzony jest wzór z opakowania.
Tak opakowane kosmetyki to propozycja dla osób poszukujących unikatowych rozwiązań, dla których liczy się nie tylko dobrej jakości produkt, ale także dbałość o szczegóły i piękne, estetyczne wykonanie, minimalizm, japoński styl. Również dla osób, które lubą być zaskakiwane.
Linia More Inside podtrzymuje wartości zrównoważonego rozwoju, promowane przez Davines. Emisja dwutlenku węgla wygenerowana przez produkcję każdego elementu opakowań linii jest rekompensowana przez zalesianie terenów i działania na rzecz ochrony lasów. Papierowe opakowanie produktów posiada certyfikat FSC (Forest Stewardship Council) i pochodzi z lasów gospodarowanych i eksploatowanych odpowiedzialnie, zgodnie z rygorystycznymi standardami środowiskowymi, społecznymi i ekonomicznymi.
Dowiedz się więcej o linii More Inside Davines
tel. 22 332 73 77
Na podstawie materiałów Davines