Akademia Versum – Bony podarunkowe w salonie

Bony podarunkowe w salonie jako sposób na zwiększenie sprzedaży

Bony -w-salonie2Vouchery mogą podnieść zyski salonu, pomóc w dotarciu do nowych klientów, czy wpłynąć na poprawę płynności finansowej. To proste narzędzie, które przynosi korzyści zarówno dla gabinetu, jak i dla klienta. On nabywa wypróbowany prezent dla najbliższych, salon generuje dodatkowe zyski.

Bony są jest niezwykle skuteczne, aby jednak osiągnąć zamierzony efekt, trzeba dobrze przygotować ofertę i odpowiednio zachęcić klientów do skorzystania z niej. Niestety wiele salonów bagatelizuje potencjał bonów, nie przykładając się do doboru zabiegów, przygotowania projektu graficznego, czy promocji.

Sprzedaż bonów należy przemyśleć – wybrać odpowiednie zabiegi, dostosować je do portfela nabywcy, sprawdzić kalendarz świąt i przemyśleć działania marketingowe. Warto również zaangażować pracowników, bo to właśnie oni mogą wpłynąć na klienta i zachęcić go do zakupu.

W ostatniej lekcji Akademii Versum, Marta Fiłoń – ekspert od sprzedaży w salonach beauty, doradza, jak prawidłowo podejść do tematu bonów upominkowych. Polecamy lekturę.

Tekst dostępny pod adresem: http://www.akademiaversum.pl/bony-podarunkowe-w-salonie/

Na podstawie materiałów Akademii Versum

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Koszyk
Scroll to Top