Akademia Versum

Jak budować porozumienie 1Konflikt i co dalej, czyli jak budować porozumienie.

Czy i w Twoim salonie pojawiają się czasem konflikty? Zastanów się, co powinieneś zrobić i jakie działania podjąć, aby nie tylko rozwiązać problem, ale jeszcze osiągnąć pozytywne i twórcze rezultaty. Warto poznać kilka podstawowych technik i nabyć umiejętności, które pozwolą Ci na konstruktywne rozwiązywanie konfliktów.

Rozwiązywaniom konfliktów jest poświęcona nowa lekcja Akademii Versum. Dowiesz się z niej między innymi, jak oddzielić ludzi od problemu i skupić się na meritum sprawy, jak wydawać polecenia, żeby nie urazić pracowników oraz jakich błędów nie popełniać w komunikacji z personelem.

Lekcję znajdziesz pod adresem: http://www.akademiaversum.pl/rozwiazywanie-konfliktow-w-salonie/
Artykuł opracowała Iwona Marhulets: coach i doradca biznesowy z ponad 22-letnim doświadczeniem w branży.
Zapisz się do newslettera Akademii Versum, jeśli chcesz być informowany o kolejnych publikacjach.

Na podstawie materiałów Akademii Versum

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Koszyk
Scroll to Top